„Našim cieľom je pomôcť Vám efektívne rozvíjať Vašu organizáciu prostredníctvom vzdelávania zamestatncov, ale aj vedúcich pracovníkov. Poskytujeme priamu vzdelávaciu činnosť, online vzdelávanie, ale aj konzultácie a individuálne poradenstvo. Len kvalitný pracovný tím s dobrým vedením môže dlhodobo a perspektívne zabezpečovať efektívny chod spoločnosti. Veríme, že šťastný a spokojný zamestnanec je výkonnejším a produktívnejším zamestnancom, čo prináša osoh pre všetkých zainteresovaných."
Lektori

PaedDr. Marian Majzlík, PhD.
Moje profesijné pôsobenie je zamerané na vedenie a riadenie ľudí. Tejto oblasti som sa venoval aj v absolvovanom doktorandskom štúdiu, ktorého výskumné výsledky sú publikované na Slovensku a v zahraničí. Ich závery sú uplatniteľné v širokom spektre súkromného, štátneho a verejného sektora.
Inštitucionálne som sa roky vzdelával aj v otázkach komunikácie, vplyvu myslenia na komunikáciu, na vzťahy, na motiváciu zamestnávateľa a zamestnanca.
Získané vedomosti uplatňujem priamo v praxi. Zastával som rôzne riadiace funkcie vo verejnom a v súkromnom sektore, a v niektorých som činný aj v súčasnosti. Svoje skúsenosti s radosťou odovzdávam spolu s ostatnými lektormi pôsobiacimi v spoločnosti ProSchool našim klientom.
Aktívne sa snažím prispieť k tomu, aby naši klienti mali nie len teoretické vedomosti, ale hlavne, aby ich vedeli využiť v praxi. Spojenie teórie s praxou prináša nevyčísliteľný úžitok všetkým zainteresovaným stranám.

PaedDr. Viktória Pančíková, PhD.
Moje profesijné smerovanie je zamerané na aktívne lektorovanie, vytváranie programov
a obsahov rôznych vzdelávaní.
Aktuálne som taktiež garantkou vzdelávacích programov zameraných na využívanie mentoringu a koučingu v školskom prostredí. Príležitostne prednášam študentom pedagogiky a andragogiky na vysokých školách ako odborník z praxe.
Magisterské, doktorandské a doktorské štúdium som vyštudovala na Univerzite Mateja Bela
v Banskej Bystrici v odbore Andragogika a Učiteľstvo a pedagogické vedy. Počas štúdií som
venovala prioritne problematike adaptačného vzdelávania, motivácie, a v nepodsednom rade
mentoringu. Oblasť vzdelávania dospelých ma zaujíma nielen na praktickej, ale aj na
vedeckej úrovni, o čom svedčí aj moja publikačná činnosť a pravidelná účasť na vedeckých
konferenciách.
Aktuálne, okrem spoločnosti ProSchool, pôsobím aj v Konzultačno-poradenskom centre na
Univerzite Mateja Bela v Banskej Bystrici, kde sa venujem poradenským aktivitám pre
pedagogických zamestnancov, a som členkou redakčnej rady časopisu E-mental: elektronický
časopis o mentálnom zdraví, kam pravidelne prispievam.
Okrem uvedených oblastí sa zameriavam aj na témy z oblasti manažmentu ako rozvoj
manažérskych kompetencií, zvládanie stresu, time management, komunikácia a prezentácia,
základy firemného vzdelávania, trendy v oblasti vzdelávania a rozvoja dospelých (happiness
management, work-life balance, age management, kolegiálne učenie sa, talent management
a i.) a pod.

Do spoločnosti prinášam úplne nový obraz o slobode v práci, zameraný viac na človeka, na ľudskosť, na komunikáciu, na tvorivosť, autonómiu a spoluprácu, ale aj nový pohľad na školu a vzdelávanie. Participujem pri realizácii rôznych iniciatív, resp. projektov v priestore vzdelávania, slobodného, dôstojného a zodpovedného podnikania, ekológie, sociálnejšieho usporiadania spoločnosti. Vo všetkých spomenutých sférach sa zameriavam viac na vnútorné prežívanie účastníkov vzdelávaní. Preto sa považujem za zážitkového rečníka, sociálneho inovátora, kultúrneho kreatívca.
V oblasti vzdelávania pedagogických a odborných zamestnancov škôl a školských zariadení sa už viac ako 20 rokov venujem spoznávaniu alternatívnych foriem pedagogiky. Pôsobím ako lektor intuitívnej pedagogiky na Slovensku i v Čechách. V intuitívnej pedagogike je jedným z pilierov schopnosť hrať sa, naplno byť v prítomnosti. Deti takto získavajú veľmi osobný a záujmu plný vzťah ku svetu okolo seba. V rámci workshopov sa veľa hýbeme, skáčeme, naháňame sa, tlieskame, improvizujeme, aby sme v sebe mohli znovu oživiť náš základný stav – stav hravosti, spontánnosti, prirodzenosti a bytia v prúde. Prepojením myslenia, cítenia a pohybu nášho tela nachádzame nový stav celistvosti.
Vo všetkých spomenutých oblastiach môjho pôsobenia sa snažím o to, aby účastníci podujatí najskôr pocítili benefity na sebe. Som presvedčený o tom, že šťastie a spokojnosť v nás je našou prirodzenou podstatou. Kto ju objaví v sebe, ten ju môže šíriť zase ďalej.

Mgr. Martina Majzlíková
Venujem sa témam osobnostného rozvoja, individuálnemu poradenstvu, koučingu a terapeutickej práci. Som autorka kníh Šťastné vzťahy a Šťastná žena, 12 krokov k šťastnému životu. Robím motivačné prednášky, workshopy a prispievam článkami do časopisu Balans.
V rámci firemného prostredia prinášam témy cyklickosti pre ženy a učím ich ako v plnej miere využívať cyklický timemanagement.
- Sme spoločnosť zaoberajúca sa vzdelávacou a poradenskou činnosťou.
- Zameriavame sa na ľudké zdroje v organizáciách a vo firmách, rozvoju manažérskych a riadiacich kompetencií, zručností v oblasti vedenia a riadenia, zostavovaniu pracovných tímov, komunikácii, teambuldingovým aktivitám, ale aj optimalizácii vnútorného nastavenia zamestnancov v prospech firmy či organizácie.
- Vychádzame z nových vedeckých poznatkov a štúdií u nás aj vo svete a vytvárame vlastné ucelené vzdelávacie koncepty.
- Naši lektori sú fundovaní a skúsení odborníci.
- Poskytujeme konzultácie pre spoločnosti, ale aj jednotlivcov.
Referencie
V našich online programoch sa vzdeláva viac ako 10 000 ľúdí...
Pomáhali sme súkromným spoločnostiam zvyšovať profesijné kompetencie ich zamestnancov.
Vzdelávali sme zamestnancov verejnej správy.
Spolupracovali sme s Úradom práce pri vzdelávaní dlhodobo nezamestnaných.
Prezenčne aj dinštančne sme vzdelávali zamestnancov viac ako 500 materských, základných, stredných škôl, základných umeleckých škôl, poradenských zariadení a liečebno-výchovných sanatórií.
V komunikácií sa preškoli celý personál hotela a zamestnanci v manažérskych pozíciách sa vzdelávali v oblasti riadenia a vedenia. So vzdelávaním sme boli veľmi spokojní.
Zlepšil som si svoje komunikačné schopnosti v oblasti predaja a komunikácie so zákazníkom.
Vzdelávania sa zúčastnili naši obchodní predajcovia ako aj vedenie spoločnosti. Vnímam to ako prínos pre celú spoločnosť vo viacerých rovinách.