Efektívna komunikácia a jej využitie v obchodnom a pracovnom styku
Absolvent vzdelávania ovláda pravidlá efektívnej komunikácie. Dokáže vedome optimalizovať spôsob svojho konania, ktorý sa odráža v jeho verbálnej aj neverbálnej komunikácii. Účastník vie na základe neverbálnych reakcií svojho partnera v komunikácii dopredu predpokladať jeho reakcie. Identifikuje jeho skutočné vnútorné postoje, emócie, na základe ktorých prispôsobuje svoju následnú komunikáciu.Využitie vedomostí nájde uplatnenie naozaj v širokom spektre činností ako napr. pri komunikácii s obchodnými partnermi, získavaní pracovných kontaktov, komunikácii so zákazníkmi, stránkami (napr. vo verejnej a štátnej správe), kolegami, nadriadenými, podriadenými a pod.
Cieľová skupina:
- Vzdelávanie je vhodné pre všetkých zamestnancov či už súkromného, verejného alebo štátneho sektora.
Doplňujúce informácie:
- vstupné vedomosti nie sú vyžadované
- vzdelávanie je možné prispôsobiť požiadavkám organizácie a úrovni účastníkov vzdelávania (začiatočníci/pokročilí)
- trvanie vzdelávania je minimálne 1 deň - podľa požiadaviek objednávateľa
Kontaktujte nás